Листівки за скетчами від Зроби Сам(А). Скетч #21

Всім доброго вечора! Перед Новим роком напевно у всіх рукодільниць вистачає роботи, адже так хочеться порадувати близьких та рідних рукодільним подарунком, чи то листівкою чи вишивочкою чи іграшкою. В блозі Зроби Сам(а) ще кілька тижнів тому було оголошене цікаве завдання. А цікаве воно тим, що на перший погляд є ніби простим, але варіантів листівок можна зробити безліч. Проте я вирішила не мудрувати і зробити листівку просто за скетчем. І ось результат моєї роботи. Завдання закінчується вже завтра.. і я "стрибаю в останній вагон" :)





Листівка вже має адреса і буде подарована напередодні Нового року. Крім листівки "адресат" отримає ще один рукодільний подарунок, але про нього згодом.


Хочу ще кількома словами розказати про сайт Зроби Сам(а). Це найперший сайт, який я побачила  по скрапбукінгу. Листівки господині сайту мені настільки припали до душі, що я вирішила і сама спробувати щось творити. Признаюсь чесно, листівки роблю дуже рідко...але коли я бачу на цьому сайті цікаве завдання завжди намагаюся щось зробити.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом