МК по прихватці ( або як я це роблю )

Весна - це особливий період, вона пов'язана зі змінами та оновленням і не лише в природі. От і в мене виникла ідея оновити свою оселю. Вирішила пошити для кухні нові прихваточки та цукерницю. Є ще ідеї, але про них дещо пізніше. Думала прихватку-рукавичку не так складно пошити і що в Інтернет знайду керівництво по пошиттю, але вони мене не задовольнили і не давали відповіді на питання як для новачка. Я покажу покроково як пошити таку прихватку-рукавичку:

Я зупинила свій вибір на американській бавовні, колекція Apple of My Eye. Це доволі цупка тканина, тому я не ущільнювала її додатково, основний шар - це натуральний ватин, як на мене це найкращий варіант, натуральний, не буде деформуватися від високої температури.
Отож, спочатку вирізуємо наші шари. Необхідно вирізати зовнішню сторону в дзеркальному відображенні та внутрішню, всього 4 елементи


тканина в горошок та яблучка - це внутрішня частина прихватки


ось так виглядають лицьові сторони майбутньої прихватки ( стежте за тим, як вирізуєте деталі, обов'язково стежте за дзеркальністю сторін, щоб уберегти себе від неправильно-вирізаних частин)
Далі вирізуємо 2 деталі внутрішнього шару ватину:


далі складаємо наш бутерброд 


уважно стежте за тим, як ви складаєте шари, щоб не було сюрпризів :)


Далі стібаємо наші частини, у нас їх чотири. Я це зробила у вигляді ромбів, розмітку роблю спеціальним фломастером, який розчиняється від води ( але тут я використала інший, тому розмітку не робила, оскільки вона швидко зникала). Але для початку фіксуємо шари. Я для зручності користуюся маленькими голочками з шапочками ( раніше за допомогою голки з ниткою, а потім купила такі голочки, вони тоненькі і не деформують шари). І це  значно скорочує час роботи, ними швидко можна зафіксувати шари і так само легко і швидко їх вийняти. 



Робимо розмітку і починаємо шити. Якщо ви використовуєте ватин, то майте на увазі, що це доволі складно може бути для вашої швейної машинки, по можливості змініть голку чи перемкніться в відповідний режим. Не хвилюйтеся якщо, деякі шари дещо зміщаються під час стібки, це легко можна буде поправити, коли будете зшивати частини разом.


Далі складаємо наші частини (їх дві) лицем до лиця і прошиваємо разом по краю. Але перед цим необхідно уважно оглянути ваші слої, які ви простібали, оскільки потім необхідно буде вивертати нашу рукавичку. Якщо слої змістилися, то підрівняйте краї за допомогою ножиць, але не захоплюйтеся :)


Далі обрізаєте залишки тканини близько до шву ( приблизно 3 мм), в місцях заокруглення робите насічки. Особливо зверніть увагу на частину з пальцем, там надсічки треба зробити частіше. Потім вивертаєте свою рукавичку, стежте за тим, чи акуратно все прошито з лицьової сторони та прошиваєте по краю. Я використала декоративний шов, але можна зробити і звичайний. Можливий ще варіант, коли ви зшиваєте свої частини з лицьової сторони, а потім пришиваєте косу беку. Я зробила ось так:


І ось, що ви отримуєте


і пришиваємо косу бейку по низу нашої рукавички. Для початку примічуєте петельку. Петельку я зробила з тієї ж косої бейки, складеної пополам. Косу бейку починаємо пришивати не з самого початку. Я залишаю близько 1 см, потім, коли доходжу до цього місця (зробивши коло) я підвертаю залишок бейки і підкладаю під нашу непідшиту частину і дострочую до кінця.


З внутрішньої сторони підшиваю бейку вручну.


За необхідності перете та прасуєте свою рукавичку і може прикрашати свою кухню :) або ж комусь подарувати .





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом