МК по весняним віночкам

А коли у вас найпродуктивніший період для рукоділля? У мене цей пік настає з настанням ночі :) Всі ідеї приходять саме вночі, а от вже їх втілення, коли прийдеться. Найчастіше це або після роботи ввечері, або на вихідних. 
Так от, коли до мене приходить чергова геніальна ідея я залажу в інтернет, або, що частіше, вона приходить під час мандрів в інтернеті, знову ж таки вночі :) І я займаюся накопиченням..і не лише рукодільних матеріалів ( здається мій хом'як бездонний ), але і ідей, і МК. Найбільшим натхненням для мене слугує сайт Pinterest
Отож, хочу поділитися підбіркою МК по весняним віночкам. Я вже вдохновилася, вже маю ідею, і навіть почала її втілювати... може цей "вірус" також когось вразить :)
1. Якщо у вас накопичилися залишки тканин з ваших рукоділь - сміло може знайти їм використання:


2. Для тих хто полюбляє стиль rustic та все натуральне:


3. Чудова ідея віночка до Великодня:


4. Гарний віночок з мішковиною:


5. Та чудовий віночок з саморобними квітами та мохом:


А ви вже зробили собі весняний віночок? 
Сподіваюся ця добірка стане вам у нагоді. Гарних та сонячних вихідних!






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт