МК по великодній корзинці

До великодня залишилося кілька днів, але я думаю ви ще встигнете зробити великодню корзинку на святковий стіл :)


розмір 18х14х8 см
Отож, що нам потрібно:

1. Картон. Підійде будь-який, головне, щоб був більш-менш цупкий.
2. Клей. Бажано використати швидкосохнучий або клейовий пістолет.
3. Прикраси на ваш розсуд. Це може бути і додатковий мішечок в корзинку, квіти, різноманітні фігурки, тобто все, чим ви хочете прикрасити вашу корзинку.
4. Гарний настрій :)
5. По часу це зайняло у мене близько 2 год. на все.

Починаємо.
Робимо основу для нашої корзинки з картону. Склеюємо її чи скріплюємо за допомогою степлеру, як зручно так і робимо :)
Далі нарізуємо смужки для нашого переплетення. Як розрахувати кількість і довжину смужок показано ось на цьому малюнку:

Розміри моєї коробочки:
a=18 cm
b=8cm
c=14cm
d=2,2 cm

Зверніть увагу! Якщо параметри вашої корзинки, наприклад, 18х14х8 см, і ширина кожної смужки d становитиме 2 см, то відповідно необхідно 9,7 та 4 смужки різної довжини. 
У моєму випадку, у мене вже було готове декоративне плетення, яке я і використала, ширина якого становила близько 2,2 см. 
Робимо заміри на прикладі моєї коробочки:
L1 = 18+14+18+14+5 ( в даному випадку 5 см це наш запас на вся випадок)=69 (см)
L2 = 8+14+8+5=35 ( см)
L3=8+18+8+5=39 (см)
Розраховуємо кількість смужок:
К-ть смужок:
Довжина L1      n1=b/d
Довжина L2      n2=а/d
Довжина L3      n3=c/d
У моєму випадку: 
Довжина L1      n1=b/d       n1=8/2,2=3,6 шт. ( я округлила до 4 цілих, оскільки мої смужки за рахунок кривих ліній можуть легко накладатися одна на одну, якщо використовуєте прямі, краще брати чітко по замірам).
Довжина L2      n2=а/d          n2=18/2,2=8,2 шт. округлюємо, буде 8 цілих.
Довжина L3      n3=c/d          n3=14/2,2=6,4 шт. округлюємо і буде 6 цілих.

Ось, що ми маємо для початку роботи


Починаємо нашу роботу.
Залишаємо невеличкі язички, щоб потім красиво закінчити плетення в кінці роботи :)
Закріплювати починаємо з довшої сторони, тобто сторони а.


Закріплюємо наші смужки по черзі, імітуючи плетення



Зробивши сторону а, приступаємо до сторони с, після того як зробили а і с починайте робити дно вашої коробочки. Робити її нескладно. У мене вийшло з першого разу, труднощів не виникло


І ось наш результат


Якщо виникнуть питання, обов'язково допоможу :)
З ціїє робою приймаю участь в Пасхальный совместник



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах