Мій перший виграш

Хух..зкажу я вам. Мене певний час не було, але у мене була поважна причина - я захворіла. Але зараз майже одужала і хочу з вами дечим поділитися. Мені пощастило :) Я виграла свою першу цукерку. Господиня блогу Зроби Сам(а) розігрувала різні штучки та дрібнички, які вона зібрала після прибирання свого робочого місця.


Відкривала я цю коробочку з великим завзяттям, з температурою, головним болем і безсиллям, але все таки її розібрала. Думаю досвідченим скраперам вона в пригоді не стала б, але для таких "професіоналів" як я - це як скарб :)
Першою роботою, яку я зробила після одужання стала ось ця листівка. Беру з нею участь в Завдання #38. Листівки для чоловіків | До Дня Батька. Чоловічі листівки завжди важко даються. Тож єдиною прикрасою стала ось ця золота пташечка, яку я зробила сама.



Коментарі

  1. Поздравляю! Нежданные выигрыши и сюрпризы - это так приятно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Алена! Выигрыш был вдвойне приятней, так как открывала я его с температурой :)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах