Почитаємо?

Привіт, мої хороші!!!
Хочу з вами поділитися своєю величезною радістю. Я стала щасливим власником кількох книжок по рукоділлю!!! 

Перша з них це величезна збірка різних за тематикою Тільд та тільдівського декору. Вже навіть дещо роблю для дому з цієї милої книжечки :)




Далі моя колекція поповнилася ще двома Тільдо-книжечками, але вже трошки меншими


Sew Sunny замовляла в магазині Аграфка. Люблю цей магазинчик і вибір товарів там хороший, а ще вони кладуть маленькі подарунки. Цього разу таку закладочку. Здається її треба самому вишивати 


І на кінець. Придбала собі дві книжечки. Це дві книги з Золотої колекції української вишивки. Гарні книжечки, чарівні фото, а ще такі приємні описи в кожній з них. І так, я вже дещо вишиваю ))))






Щодо останнього фото. Як ви думаєте яких розмірів цей годинник-будильник? Я була вражена, коли побачила наступне фото, бо не такий він вже і малий. Думаю 20 см в діаметрі у нього точно є!

Наступною має вийти "Червона колекція". Чекаю з нетерпінням. А поки це все. Собі бажаю одужати повністю ( а то ніяк не виберуся з цього кола), а вам МИРУ та ДОБРА!

Коментарі

  1. Поздравляю с покупками! Я вот тоже заказала книжки, сижу жду....не могу спокойно усидеть :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Интернет-интернетом, а взять "живую" книгу в руки - совсем другие ощущения :) Так что желаю по-быстрее получить желаемые книжечки

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах