Клатч в техніці картонаж

Виникла ідея зробити клатч з вишивкою. Але вишивши орнамент, виявилося, що матеріалів мені трошки не вистачає ( "трошки" слабо зказано :)))) і в нагоді став МК від Лариси. Якщо хтось захоче зробити щось подібне сміливо користуйтеся її МК ( принципі все зрозуміло, якщо робити по інструкції )

Розміри дещо змінила під свої потреби і дещо змінила технологію також під свої потреби. Єдине я клеїла його повністю, тобто тканину проклеїла цілком, а не лише по периметру..




Не обійшлося і без проколів ( але це вже я сама винна). Якщо хтось робитиме такий клатч ( особисто мої рекомендації) зробити боковинки трепецеєвидні (ширшим доверху). Оскільки зробивши їх однакових розмірів і приклеївши їх, виявилося, що користуватися не зовсім зручно і я їх переробила. Сподіваюся Лариса на мене не образиться ))))


А в комплект до клатчу зробила браслетик. Звичайний ланцюжок обв'язала гачком нитками муліне та додала кілька намистин



На цьому поки що все. До скорої зустрічі!

Коментарі

  1. О! Мало не пропустила твій клатчик! :-) "Перша ластівка" по МК :-) Дякую!!! Правда, я щось не зовсім зрозуміла внутрішню будову твого... але він дуже гарний!!!!! Рада, що мої рекомендації стали у нагоді :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))) трошки і я не зрозуміла, як я таке наробила))))..поспішила і вийшло що я проклеїла і внутрішню, і зовнішню сторони..діватися нікуди не було, і я просто зробила вставку, вклеївши її між стінками клатчу..сподіваюся так зрозуміліше)))

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт