Майстер клас по ристлету / DIY wristlet bag

Вітаю Друзі!
Поки мій пост ще не став першожовтневим, зібралася з силами і пишу його)))
Як не дивно звучить, але коли немає роботи, то часу для блогу також стає менше, якась дивна закономірність, або просто я ще не ввійшла в той ритм.
Хоча цей місяць я не байдикувала, робила замовлення, готувала МК, навіть взяла участь зі своїми солодощами до Дня міста)))
Але про все попорядку.
Отже, ристлет.
Цей МК я підготувала спеціально для блогу Аграфка. Як завжди, пошити його зовсім нескладно. Як виявилося там ще менше кроків, як для пошиття морської косметички. То ж приєднуйтеся і діліться своїми результатами та зауваженнями. Клікаємо на фото і переходимо до МК


Ристлет в готовому вигляді виходить розмірами приблизно формату А5. Його форму, як і розміри, можна змінювати за бажанням.


тканина Тільда..не була впевнена в ній, вирішила ризикнути і не жалкую..у неї приємний гірчичний колір з рожевими трояндами та пташками


у мене як раз поміщається телефон, гаманець і ключі від дому, ідеальний варіант, нічого зайвого


як завжди, чи вже традиційно, прикрасила просто геометричними стібками))) не відпускають вони ще мене


дуже важко підбирати фурнітуру у моєму місті, щоб хоч трошки підходило..звичайно хочеться чогось іншого..і щоб колір інший, і блискавка не пластикова, а залізна і т.д. але маємо, що маємо)))


А ще в розділі Магазин поповнення, тому, хто давно хотів для себе фотоальбом у вас є можливість його придбати і не чекати на його виготовлення :)

1. Для початку робимо викрійку з паперу. Свою я зробила з листку форматом А5, тобто 15х21 см і заокруглила кутики з однієї сторони внизу.
Вирізаємо частини ристлету, не забуваючи додавати по 1 см припусків на шви. Тобто:
Довжина=21+2=23 см
Висота=15+2=17 см


2. Ущільнюємо деталі  дублерином як показано на фото


3. Деталі зовнішньої частини косметички додатково ущільнюємо об’ємним клеєвим флізеліном, але флізелін вирізуємо точно по контуру викрійки, тобто без припусків


4. Цей етап можна пропустити, але в останніх роботах я його завжди виконую –прошиваю квадратами основну частину косметички. Не завжди можна ідеально приклеїти ущільнювачі, інколи бувають такі, що і клеються погано, або ж відклеюються з часом, а це дозволяє триматися всьому в купі..та й виглядає цікавіше)))


5. Вирізуємо два маленькі прямокутники з основної тканини.
Одна сторона має бути рівною ширині вашої блискавки (2,7 см), а інша 5 см.
Звідки взялося 5 см.
Довжина моєї косметички без припусків 21 см, довжина моєї блискавки 18 см ( це саме довжина без текстильних кінців), маємо 21-18=3см + 2 см на згин.
Запрасовуємо ці клаптики як показано на фото і пришиваємо до нашої блискавки.
Готова заготовка з блискавки повинна бути довжиною 21 см ( у моєму випадку ).


6.  Пришиваємо блискавку. Складаємо такий бутерброд. Спочатку беремо нашу зовнішню частину і складаємо лицем-лицем з блискавкою. Краще все зафіксувати і примітати. Далі поверх цього кладемо підкладку лицем-лицем до зовнішньої  частини косметички, примітуємо. Пришиваємо на відстані 1 см від краю.


7.   Роз’єднуємо наші деталі, запрасовуємо і прошиваємо якомога ближче до краю


8. Те ж саме робимо з наступною стороною



9.  Маємо отримати ось таку заготовку


10. Якщо ристлет вам не потрібний, цей крок пропускаєте і йдете далі))
А якщо вирішили все ж його пошити, то вирізаєте прямокутник:
1.  Ширина готового елементу=ширині ващого напів кільця, у мене це 2 см. Робимо за таким же принципом, як у пункті 6. Отже, ширина=2+2+2=6 см
2.   Довжина 4см.
Зробивши заготовку для на півкільця, пришиваємо її до основної частину ристлету, як показано на фото ( у моєму прикладі я відступила 2 см від верхнього краю )


11. Майже фініш)))
Складаємо наші частинки – основа до основи, підкладка до підкладки, все вирівнюємо і виконуємо приметувальні стібки. Прошиваємо на відстані 1 см від краю по периметру, крім серединки підкладки ( через цей отвір ми вивертатимемо наш ристлет, приблизно 10 см )


12.  Обрізуємо краї, залишаючи 0,5 см до шва, при необхідності робимо насічки на заокругленнях.


13.  Робимо ручку для ристлету.
Вирізуємо прямокутник.
Ширина 5 см, а довжина на ваш розсуд. Я вибрала оптимальну для себе 32 см.


14.  Вирізавши і запрасувавши нашу заготовку для ручки, робито кроки 1,2, 3 як показано на фото


15. Зшиваєте потаємними стібками підкладку, або прошиваєте, як я


Ось і все. В ристлет таких розмірів поміщається телефон та невеличкий гаманець, а ще ключі. Ідеальний варіант, коли потрібно вискочити до магазину, а сумку брати не хочеться)))

То ж долучайтеся до майстер класу, шийте з задоволенням і діліться своїми роботами.

Коментарі

  1. Супер!якось спробую пошити.подобаються мені ваші МК-все чітко і ясно,а головне багато фото

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Надюш! І до мене на ти )))) якщо хочеться щось пошити - бери і ший, тоді зрозумієш чи тобі подобається це чи ні. Після першої своєї сумки я пів року за машинку не сідала))) але там було занадто складно, а тут нічого страшного ;)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт