Рецепт бананового зефіру

Вирішила свої рукодільні фото розбавляти кулінарними. А раптом комусь цікаво?! І якщо цікаво, напишіть будь-ласка, бо рецептів багато)))
На фото натуральний банановий зефір. Робити його нескладно, якщо ви робили вже зефір з яблук. А якщо ні, то і з бананового можна легко почати це робити)))


       

Інгредієнти:
1. Бананове пюре 250 гр.
2. Цукор 250 гр.+475 гр.
3. Агар 8 гр.
4. Вода 160 гр.
5. Білок - 1 шт.
6. Цукрова пудра для присипки

А тепер як завжди мої коментарі до приготування )))
Я завжди роблю трішки більше, приблизно на 2-3 порції. 
Так от, нарізаєте банани ( без шкірки), кладете в каструльку, додаєте трішки води і накриваєте, і витримуєте на малому вогні, поки вони не розм'якнуть. Потім я це ще гарячим збиваю блендером, щоб зробити пюре. Якщо вам здається, що маса зарідка, то випаровуєте вологу. Тут хочеться відмітити, що без кухонних терезів обійтися важко, "на глаз" працювати складно. Потім зважуєте пюре і додаєте стільки ж цукру. У випадків бананів цю пропорцію можна змінити і 1:2, тобто на 500 грам фруктового пюре 250 гр. цукру. Я вже знаю масу казанків і мисок на кухні))), а ви зважте просто перед приготуванням.
Так от, цукрово-фруктову масу ставите знову на вогонь, чекаєте розчинення цукру, і варите як повидло, у мене це займає приблизно ще 30 хв. Мармелад, звісно, у вас не вийде одразу, маса застигне, коли вже гарно охолоне. Просто дивіться щоб вона була густою, і не розтікалася.А тепер охолоджуємо її. 

Зазвичай я роблю заготовки наперед, коли є час або натхнення, тримаю в холодильнику, закритими, звісно.

Коли маса охолола, відділяємо білок від жовтка. Відміряємо 500 гр. цукрово-фруктової маси і починаємо її збивати, коли вона вже посвітлішала додаємо поступово білок і взбиваємо це все в густу світлу піну, щоб тримала форму.

Потім в каструльку наливаємо воду, додаємо агар. Нагріваємо суміш до утворення гелеподібної маси і всипаємо цукор (475 гр.). І варимо на малому вогні до температури 110 градусів, якщо термометру немає, то 5-6 хв. після розчинення цукру і закіпання маси. Наша "цукрова суміш" має якби стікати з ложки нерозривною струєю.


А тепер найцікавіше))) Взбиваючи яєчно-фруктову масу вливаємо наш гарячий цукор по стінці посудини, постійно збиваючи. Зауважте, що миску потрібно брати велику, бо маса збільшується в об'ємах разів в 5, а то і більше. Далі збиваєте, поки маса не охолоне, і не почне тримати форму, як тільки ви помітили, що тримається форма, перестаєте збивати. У мене це десь 6-7 хв. часу займає. Все залежить від потужностей вашої техніки. Перекладаєте масу в мішок і відсаджуєте зефірки. Найкраще на силіконовий килимок, а як такого немає, то і на папір для випічки згодиться. 
Витримуєте його так десь 12-24 годин. Тут треба дивитися. Влітку у нас так було спекотно, що вже через 3-4 години його потрібно було притрушувати цукровою пудрою. Я це перевіряю на тестовій зефірці. Дивлюся, як тільки вона вже втрачає блиск або не липне до пальця, я її посипаю пудрою і з'єдную між собою.

Ось і все. Не все так страшно. До речі агар мені настільки сподобався, що я тепер його часто використовую замість желатину. Тай сам агар виявляється дуже корисним. З агаром я тепер роблю торт "Пташине молоко", суфлейні торти і сам зефір.
Якщо виникли запитання, то не соромтеся, навіть якщо вони вам здаються безглуздими чи дивними.

Готуйте і діліться своїми результатами.
Смачного!


Коментарі

  1. Відповіді
    1. ))) дякую. Я ще буду сьогодні з винограду робити))) спробую, принаймні))) якщо вийде, то покажу. А то виноград вродив рясно, буду заготовочки під зефір робити

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт