Майстер клас: Коробочка для солодощів / Sweet Candy Box

Десь восени я купила дуже класний ущільнювач. Без клейового шару, але стійкий і такий, що тримає форму. Це була любов з першого погляду :) і одразу в голові закрутилося безліч ідей, де його можна використати.
Пробою пера, якщо можна так сказати, стала корзинка для солодощів у вигляди соти або гексагону :)


..сподіваюся це не остання моя робота такого плану, бо ідеї я ще маю, залишилася лиш реалізація.
Ця коробочка стала частиною мого нового декору до нового року :) Хочу зробити ще кілька цікавих штучок, ось пишу, а руки аж сверблять :)


..розміри вийшли немаленькими, довжина стінки 12,2 мм. Чому такі розміри? Бо я її перемалювала з готової коробки, а малювати нову у мене часу не було, чи точніше витрачати час на побудову :)


..власне розміри я підібрала під свою скатертинку, уявляючи посередині корзинку наповнену солодощами, а на вільному місці чашечки для чаювання чи чогось міцнішого :)


..отже для пошиття я обрала однотонну тканину американського виробництва, і в доповнення до неї кілька відрізів із різдвяної колекції.


..ця робота розрахована на те, щоб була можливість її попрати чи почистити при необхідності, бо спочатку була ідея картонажу, і то було б значно легше скажу я вам :) але ж не практично :))))


..єдиний декор - це помпони фіолетового кольору, які приховують з'єднувальні шви, тому від них, в цьому випадку, подвійна користь :)


..насправді написи на тканині йдуть хаотично, вертикально і горизонтально і навіть вверх ногами :) але ось цей вийшов дуже влучно, тому я намагалася його зберегти


..взагалі я дуже люблю, коли речі однієї колекції чи доповнюють один одного. Я візуал, і мені важливо, щоб було красиво і гармонійно, бо це джерело мого натхнення, а його треба берегти. Щоправда не знаю, чи вдасться мені доробити цілу колекцію, бо тканини пішло чимало, залишилося кілька шматочків на невеликі проекти.
І найголовніше, хто дочитав до кінця :) Посилання на майстер клас по виготовленню ось такої коробочки :)

Дякую, що завітали! Гарного дня та натхнення

Перш за все потрібно знайти дуже щільний і стійкий ущільнювач, щоб він гарно тримав форму. Саме від нього залежить, як виглядатиме виріб. Він може бути з клейовим шаром або без ( як у мене ). Можна навіть вибрати об’ємний клейовий флізелін.
Тож починаємо.
1. У мене гексагон з стороною 12,2 см. Вирізуємо два відрізи тканини з припуском 1 см , ущільнювач та клейову павутинку  без припусків, точно такого ж розміру.


2. До однієї зі сторін за допомогою павутинки приклеюємо наш ущільнювач ( до виворітної сторони), накриваємо другим відрізом . Фіксуємо шари – за допомогою приметувальних стібків ( цей спосіб як на мене найнадійніший). Прошиваємо всі сторони (роблячи при цьому закріплюючі стібки, по всьому периметру, залишаючи не зшитою одну сторону – через неї ми будемо вивертати нашу основу.


3. Далі обрізуємо зайве (залишаємо 5-6 мм до строчки) робимо надрізи, не доходячи 2 мм. В місці вивороту я завжди залишаю тканини більше (приблизно 1 см).


4. Вивертаємо, прасуємо, місце вивороту зашиваємо потаємними стібками.


5. Цей етап можна пропустити, але можна прошити в довільному порядку, я цього разу вирішила відійти від своїх улюблених ромбів-квадратів і прошила неперервно ось такими фігурами.


6. Формуємо наші стінки. Для цього необхідно вирізати 2 суцільних відрізи з тканини (12,2х6=73,2 см, додаємо по 2-3 мм на з’єднання між стінками це ще плюс 1,5 см і залишки на краї по 1,5 см  х 2). Отже, ми повинні мати приблизно довжину 78 см. Але я завжди, якщо є можливість, додаю кілька зайвих см. Більше - не менше. Висота стінок 7,5 см. Робимо припуски 1 см знизу і 0,5 см зверху. Отже, отримуємо ширину 9 см. Розміщуємо наші стінки на відстані 2-3 мм одна від одної  і приклеюємо до тканини за допомогою клеєвої павутинки.
Можна стінку зробити різнокольоровою, зшивши різні клаптики тканини, чергуючи кольори, просто врахуйте відстань, яку необхідно залишити для стіночок.


7. З’єднуємо нашу частину з іншим відрізом лицем-лицем. Прошиваємо знизу ( де є відступ 1 см). Розгладжуємо, завертаємо на лицьову сторону. Для того, щоб тканина на стінках «не гуляла» я прошила вертикальними лініями. Обов’язково прошиваємо у кутах. 


8. Тепер з одного кінця завертаємо наш припуск всередину.


9. З іншого знизу завертаємо всередину кутик так як показано на фото.


10. З’єднуємо наші частини як пазл – вставляємо кінець з ввігнутим кутиком в інший, з’єднуємо приметувальними стібками і прошиваємо.


11. Для більш цікавого вигляду до дна я пришила стрічку з помпонами. Я хотіла її пришити ще на початковому етапі, але з помпонами то не зручно зробити, вони вискакують, прошиваються нерівномірно, тому від тієї ідеї я відмовилася.


12. Підрівнюємо наші стіночки, якщо потрібно, обрізаємо зайве. Вирізуємо косу бейку і пришиваємо з внутрішньої сторони стінки.


13. Далі пришиваємо дно до стінок. Я це зробила за допомогою звичайних з’єднувальних стібків. Потім стрічка з помпонами їх сховає. Але потрібно це робити акуратно, близько до краю.


14. Коли стінки і дно з’єднані між собою я пришиваю косу бейку з іншої сторони. Я роблю це вручну, за допомогою прихованих стібків. Чому я не одразу пришила косу бейку? Бо у готовому вигляді стінка приймає дещо іншу форму, і тому щоб не було зайвих натягів чи навпаки збіження з тканини я зробила це в кінці.


15. Ось як я з’єдную кінці бейки між собою. Під кутом 45 градусів загладжую один і другий кінець. Починаю зшивати знизу і рухаюся вгору.


Ось і все. Після пошиття такої корзинки, захотілося зробити ще J найрізноманітніших форм і кольорів.

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт