Сімейний фотоальбом з трояндами

Вітання, друзі!
Сьогодні ви ще читаєте мій блог зі старим дизайном, бо маю в планах його дещо змінити, хоча не знаю чи то у мене вийде і я не полінюся довести це до кінця :) 
То ж, поки покажу свій новий альбом. Хоча, насправді, він не такий вже і новий, а скоріше новий варіант старого альбому :) люблю інколи повертатися до класики.


..а перший варіант альбому виглядав ось так, здається :) і як виявилося я його вам так і не показувала....як бачу тоді у мене був ще мій перший біндер, як згадаю аж моторошно стає, бо скільки я з ним перероблювала альбомів, перш ніж навчилася ним користуватися і уявити страшно


..але повернімося до головного :) що ж ми маємо в оновленому дизайні? Змінився колір рамочки і з відкритих пружин я перейшла на закриті, так мені подобається набагато більше, а ще новий розімр, який став моїм улюбленим 23*23 см.



..додала більше квітів :) жартую, звісно, але неизнаю чому, але я люблю ці троянди у альбомах, при чому, фарбуючи їх в різні кольори, можна робити з ними найрізноманітні роботи.


..а ще за цей час я заново відкрила для себе вирбника товарів для скрапбукіну Prima. Раніше звертала на неї мало уваги, бо все ж не мій стиль, але ці нові декоративні прикраси мене покорили, особливо брадси..вони настільки мої, що ніби зроблені спеціально для мене


.. єдине що залишилося від старого дизайну так це темно зелені аркуші. До речі, альбом форматом 23х23 см, на 40 аркушів, а це означає що поміститься 160 фотографій розміром 10*15 см! Багацько скажу я вам, але як раз те, що потрібно для великого сімейного альбому ;)






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом