Майстер клас корзинки для солодощів

Минулого тижня переглядала свої майстер класи, які я створила за останні кілька років. 
По-перше, для того, щоб не повторюватися, а по-друге, стало цікаво скільки їх вже є :). І ось знайшла один, минулорічний, який я так і не показала вам, хоча ви могли його бачити у блозі Аґрафки.


Минулого рокі я зробила цілий набір для чаювання, який включав у себе корзинку для солодощів, підставку під гаряче та малі підставки для чашок.
Майстер клас з другої частиницього набору можна переглянути за цим посиланням. А детальніше, як виглядає корзинка можн ароздивитися ось тут.

А тепер до роботи.
Розміри готового виробу: 18х18х7 см
1. Почнемо з декоративних елементів «йо-йо».


2.  Визначаєтеся з розміром. У мене це десь 1,8-2см.

3. Для цього вирізуємо потрібну кількість кругів діаметром 3 см


4. Потім потрібно підігнати краї і підшити їх, бажано взяти для цього нитку контрастного кольору. Цей крок можете пропустити і одразу перейти до наступного, але мені так було зручніше.


5. Для беремо нитки під колір тканини. І прошиваємо по колу стібком голка-вперед, ближче до лінії загину і затягуємо її, формуючи мішечок та закріплюємо кінець.


6. Вирізуємо квадрати з тканини розмірами: 33х33 см ( 32 см +1 см для вирівнювання) та ущільнюємо їх флізеліном і об’ємним клеєвим флізеліном – якщо використовуєте саме його. Якщо використовуєте синтапон, прасуєте його і вирізуєте необхідний розмір.
Складаєте ось такий сандвіч


7. На одній зі сторін робимо розмітку для вашого улюбленого способу стібання. У мене це традиційно квадрати J і прошиваємо.


8. Якщо ви хочете фігурну корзинку, як у мене, для цього потрібно буде зробити розмітку і згадати геометрію. Рівняємо нашу заготовку. Сторони мають бути 32х32 см.
Відступаємо від країв 7 см і проводимо лінії. У нас залишається 15 см внутрішньої частини. Ділимо її на 3 частини. Я заокруглювала в довільному порядку за допомогою диска. Єдине, центральний елемент у мене 6 см у висоту, тобто дещо нижчий.


9. В результаті ми маємо отримати ось таке.


10. Вирізуємо косу бейку і пришиваємо. Бейка має бути шириною десь 4,5 см. Але це залежить від того на якісь відстані ви пришиваєте і яким способом.
Я покажу як зробити красиві загини на ввігнутих кутах. Я користувалася таким способом вперше, тому пришивала бейку поступово до кожного кута. Тобто приметала, пристрочила..і.д. Не забувайте робити закріпи коли доходитиме до кута.
Коли дійшли до ось цього моменту «Х». Проводите на бейці лінію паралельну краю тканини (червона лінія) і лінію паралельну іншій стороні кута (синя лінія). І саме точка перетину цих ліній і є точкою до якої ми пришиваємо бейку.


11. Потім підтягуємо бейку з іншої сторони кута і пришиваємо далі.


12.  З іншої сторони бейка пришивається без проблем J


І ось як це виглядає в завершеному вигляді


13.Тепер надаємо форму нашій цукерниці. Проводимо лінії для зшивання з іншого боку. Зшиваємо допоміжним стібком і прошиваємо, роблячи закріпи зверху і знизу.


І так чотири рази.
14. Пришиваємо йойошки потаємним стібком. Перемо та прасуємо нашу цукерницю.


15. Готуємо щось смачне, заварюємо чай і насолоджуємося J



Коментарі

  1. Дуже гарний кошик, дякую за майстер клас!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вам дякую! Що читаєте і коментуєте, бо як помітила блоги відходять у минуле)))) скоро буде невеличке продовження чи точніше доповнення ;) готую дещо до Великодня

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Фольгування в домашніх умовах

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фотоальбоми в наявності