Подарунок на річницю одруження / Wedding anniversary photo album

Насправді, сьогодні я хотіла показати вам дещо інше, але шию я все ж рідше, тому буду показувати альбоми :)
Цей альбом скоріше трасформація іншого альбому, точніше книги побажань, яку, до речі, я зробила близько року тому але чомусь так і не показала тут :) але ви могли її бачити в моєму Instagram 


..що змінилося за рік? наступне фото для порівняння

 

..змінилися вензелі, а це скоріше сталося випадково, бо потрібних не було і довелося шукати заміну


..з моїх улюблених змін - це фольгований м'ятний напис..f найкраще в таких написах - це те, що альбом потрібно покрутити в руках, щоб цей напис заграв, бо від кута зору змінюється і колір і вигляд самого напису, тому фольговані написи і малюнки такі цікаві, для мене так точно :)


..про розміри писати не буду :) цю зміну точно помітно неозброєним оком, хіба ще кріплення стало іншим, але такі трансформації доступні майже для кожного альбому


..і трішки про історію цього альбому..його замовила у мене пара іншій парі, якій подарували мій альбом і це так приємно, що утворився такий кругообіг альбомів у світі :)


..а як ви ставитеся до повторення своїх робіт? Чи любите їх робити? Як на мене у повторах немає нічого поганого. По-перше, вони відточують вашу майстерність у деяких процесах, по-друге, повтори означають, що ваша робота настільки припала до душі, що хочеться її мати у себе, а по-третє завжди можна додати у роботу щось нове, таку собі родзинку, яка лише прикрасить вашу роботу ;)





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах