Теплий осінній фотоальбом / Family Photo Album

Я дууже люблю все сезонне: чи то одяг, чи елементи декору, чи от, наприклад, фотоальбом. Є в таких речах свій особливий шарм. Поки я наважуюся на наступний осінній фотоальбом, покажу вам той, що вже готовий. 


..згадала свої улюблені рюші з тканини :) люблю їх ніжно, вони створюють додатковий шарм роботі і від того вона стає більш кокетливою


..але мода є мода і тому було прийнято рішення прикрасити ще й корінець)))


..мій декор це жолуді від Оленки Живущая на радуге які вона мені подарувала на день народження :) маю намір використати їх в новорічному декорі 


..як на мене така тепла червоно-жовта гама кольорів як найкраще підходить для сімейних душевних фото, але і весільні фото займуть у такому фотоальбомі достойне місце. В якості прикладу я використала наші весільні фото, розміром 13х18см


.як ви гадаєте скільки інструментів використано для виготовлення такого фотоальбому?


..про яке число ви подумали про себе? 2-3..4-5? А якщо я скажу що їх мінімум 10 :) 
Інструменти, що стали мені в нагоді:
1. швейна машинка
2. біндер
3. плоскогубці
4. інструмент для встановлення люверсів
5. фен для гарячого ембоссінгу
6. сабельний різак 2 шт. ( формат А3 та А5 )
7. килимок для печворку
8. роликовий ніж
9. лінійка для печворку
10. ножиці 2 шт., шило
 Вражає? :)
Ось такий мінімальний набір інструментів для виготовлення фотоальбому :) Це ще без машинки для вирізання та ножів до неї :)





Коментарі

  1. Дуже гарний альбом, ідеальний для зберігання найприємніших спогадів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..дякую! Щось є в таких традиційних альбомах - тепле і душевне :)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт